|
|||||||||||||||||
S.C. PRESTCON S.R.L. |
UTILAJE si MASINI Unelte RECUPERATE din LEASINGFirma noastra va pune la dispozitie Clientilor interesati oferta sa de MASINI UNELTE Recuperate - Utilaje si Echipamente pentru Prelucrarea lemnului si a Metalelor, Tablelor - obtinute din Contracte de LEASING Reziliate. Acestea pot fi vizionate la SHOW Room-ul nostru din IASI, Str. Trei Fantani f/n sau la depozitele firmelor de Leasing din Bucuresti sau la sediul DEBITORULUI Rau Platnic LISTA Utilajelor disponibile cu preturi de Liicitatie poate fi consultata la sediul nostru UTILAJELE recuperate se pot achizitiona atat prin Leasing cat si cu Plata Cash. Asiguram Transportul si punerea in functiune a utilajelor la sediul Clientului, Beneficiezi de avantajul unei oferte transparente privind starea bunurilor recuperate.
CONSULTANTA si KNOW How pt. accesare finantari UEFirma INFOMARK Srl ofera Servicii de Consultanta si Transfer de Tehnologie KNOW-HOW pentru investitorii care doresc sa-si deschida o Afacere in ROMANIA, pentru cei care incep o afacere START Up sau sa-si completeze Dotarea TEHNICA cu UTILAJE si MASINI Unelte Profesionale aduse de la Parteneri Externi verificati
SERVICE si MENTENANTA MASINI UNELTEToate interventiile de service se fac pe baza de comanda service, inaintata de catre client. Aceasta trebuie sa contina datele concrete si complete ale echipamentului (producator, model, an de fabricatie, scurta descriere a defectului sau a circumstantelor in care a survenit acesta). Interventiile de SERVICE se fac conform unei proceduri:
se contacteaza clientul in vederea Programarii Interventiei se receptioneaza echipamentul la locul stabilit; se efectueaza constatarea in prezenta Delegatului; se stabileste pretul estimativ al reparatiei (daca este necesara); se lanseaza comanda pentru piesele de schimb; se repara echipamentul si se preda echipamentul clientului. Reparatiile efectuate beneficiaza de garantie in conditiile Legii 449 din 2003. Pentru echipamentele aflate in garantie perioada de imobilizare in service pentru reparatie se adauga la perioada de garantie oferita, iar pentru operatiile de mentenanta si service se utilizeaza numai piese de schimb originale, certificate de producatori. CLAUZELE de mai sus referitoare la Utilajele aflate in Perioada de GARANTIE se aplica numai pt. CLIENTII care au achizitionat UTILAJELE prin firma noastra TARIFELE pentru PRESTARI SERVICII sunt: - Pentru CONSTATARE: 200 lei + T.V.A in limita a 2 ore de lucru - ORA de MANOPERA – MECANICA = 68 lei / h + T.V.A.*; - ORA de MANOPERA – ELECTRICA / automatizari: 100 lei / h + T.V.A.*; - ORA de MANOPERA – Pneumatica / HIDRAULICA: 85 lei / h + T.V.A.*. * tarifele de mai sus sunt valabile pentru programul de lucru normal de 8 ore pe zi ** pentru interventii care depasesc programul de lucru de 8 ore, costul interventiei se majoreaza suplimentar cu 25 % din valoarea prestatiei (numai valoarea manoperei) Observatie--TARIFELE de mai sus sunt valabile pentru UTILAJE aflate in afara perioadei de garantie, asigurate prin obligatiile contractuale pe care le are firma noastra fata de FURNIZORII din UNIUNEA Europeana de la care au fost achizitionate. Pt. Utilaje si Masini Unelte achizitionate de Client din ALTE SURSE decit cele recomandate de firma noastra Tarifele se Majoreaza cu procente intre 30% si 50% * interventiile urgente (maxim 12 ore) se taxeaza in plus cu 50 % (la manoperea) * in cazul in care complexitatea interventiei presupune deplasarea echipei de service pentru mai multe zile, costurile de cazare si masa sunt suportate de catre client. - Pt. deplasarea echipei cu autovehicule de transport la locul interventiei se percepe un tarif de 0,7 lei / km + T.V.A. (numarul de kilometri se calculeaza dus - intors); Interventiile pt. mentenanta, periodice, se realizeaza numai pe baza unui contract in care programarea serviciilor solicitate si costul sunt reglementate prin clauzele acestuia.
Politica de RETURProcedura de RETUR se va desfasura astfel ; Trebuie doar să accesați pe site-ul nostru de retururi link unde să ne informați despre cererea dumneavoastră cu detaliile de achizitie incluzind factura de achizitie in original si avizul sau AWB-ul de confirmare livrare. Atentie; In lipsa celor 2 documente mentionate mai sus nu va putem onora cererea de retur si nici reclamatia in termenul de garantie. Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail de confirmare prin care vă vom anunța că am primit solicitarea D-voastra de Retur . Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, în cel mult 14 zile.
In cazul in care s-au depasit cele 14 zile calendaristice legale dar nu mai mult de 6 luni de la data primirii produsului si se doreste totusi returnarea produsului achizitionat direct prin firma noastra atunci va trebui sa urmati o procedura speciala descrisa mai jos; 1- Cumparatorul va face dovada ca produsul respectiv este nefunctional si ca s-au descoperit defecte ascunse, identificabile fizic din cauza carora produsul nu mai poate fi utilizat in scopul pentru care a fost achizitionat. 2 -Daca aveti un Certificat de Garantie valabil trebuie sa prezentati si acest document in copie. Certificatul de Garantie are si o anexa care trebuie semnata de Cumparator la data receptiei pentru confirmarea valabilitatii Certificatului de Garantie, altfel acesta nu este valabil. Anexa mentionata mai sus cuprinde Conditiile de Acordare a Garantiei si trebuie semnata de persoanele responsabile legal de Contractarea produselor achizitionate. Aceasta Anexa constituie documentul oficial prin care se confirma existenta unor defectiuni la produsul achizitionat, constatarea si descrierea defectelor sau pieselor defecte si masurile pentru remedierea lor. In cazul in care spatiul alocat in Anexa nu este suficient pentru descrierea defectiunii va trebui intocmit un proces verbal suplimentar dupa un model pus la dispozitie de firma noastra sau pe un model propus de Consumator si acceptat de tehnicienii nostri.
Pentru returnarea produsulului sau pentru reparatii in perioada de garantie trebuie să trimiteți produsul la adresa din : Strada Trei Fântâni no. 35B, comuna TOMESTI, Judetul IAȘI. Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile in cazul in care reclamatia se dovedeste a fi neintemeiata Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
Vă vom anunța in termen legal cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării produsului achizionat direct prin firma noastra. Contactați-ne la pmarian61@gmail.com pentru întrebări legate de rambursări și returnări. Daca aveti nevoie de ajutor contactati-ne la numarul de telefon 0728-026920 publicat pe site. |
Furnizori
Utilajele cele mai cautate
|
Copyright © 2010 - 2024 Infomark SRL | ||
Acasa|Utilaje in promotie|Galerie video|Oportunitati de afaceri|Utilaje SH|Comenzi|Contact|Sitemap abricht, ciocan forja, exhaustor rumegus, fierastrau circular, fierastrau vertical lemn, freza lemn, gater lemn, masini combinate tamplarie lemn, masini de aplicat cant, masini de aplicat furnir, masini de calibrat lemn, masini frezat lemn, masini de gaurit lemn, masini de slefuit, masini rindeluit 4 fete lemn, masini universale tamplarie, motogenerator, presa panouri lemn, strung lemn, utilaje fier forjat, utilaje lemn, utilaje prelucrare lemn, utilaje rindeluit lemn, utilaje sh
Parteneri: SC Infomark SRL SC Prestcon SRL Portal Utilaje SH Utilaje prelucrare lemn Web Design |